:)

helgen gick o måndagen kom...
ne men de vart faktist en riktigt trevlig lördag! :)
de började me att jag vaknade 7:30 o hade skiiit ont i ryggen så jag
gick en lång promnenad :) gick först förbi pappa o tog en morgoncigg,
sen vidare till en mycke trött Emelie i hållsta 09:10 :P
vart kvar där några timmar sen gick jag o Emelie ner mot gnesta!
hem en sväng o åt lunch me Rickard, sen vidare till kyrkogården för o tända
2 st ljus för mina älskade katter <3
efter de så ringde pappa o frågade om jag ville äta me han så
jag blev bjuden på pot.gratäng me fläskfilé :)
o kors i taket både jag o pappa höll oss vakna genom 3 filmer :)
gick där i från vid 01 :)
I söndags kunde jag inte sova så länge heller så gick en lång
prommis igen :) sen ut till morfar för han skulle kolla på va
de va för fel på min bil.... inte så goda nyheter de blir o köpa en ny MOTOR.. :(
men skönt o få höra va felet är :)
tog ett mycke skönt bad efter de :)
sen bar de hem till lilla Lukas som hade fyllt 1 <3
trevligt o träffa alla igen <3
efter de hämtade pappa mig, vi åkte ner till stopp o handlade lite mat!
tack för skjutsen lilla pappa <3
Alexandra ringde o frågade om jag ville komma över på en fika,
så jag hade lite bakis sympati me henne, Thorwald, Mattan o Linea :)
sen senare så hade jag o Rickard mys söndag me film o ost o kex :)
en mycket trevlig helg måste jag säga :) <3
tack för att du finns min lilla sötnos <3
så vacket uppe vid minneslunden!
tänker på er mina sötnosar, saknar er hur mycke som helst <3<3
jag o matte på haloweenfesten :)
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0