nu har jag...

ytterligare en idé :P
men kan inte berätta om den ännu:P

ska förövriga ta bort min p-stav den 1:a okt o ni ska veta att jag längtar!!!
fick ett tips om p-spruta istället! nån som provat o rekomenderar de?
vill verkligen inte äta p-piller igen...

ska även till farbror doktorn den 29:de okt för o ta nya prover...
hoppas jag slipper äta dom förskräckliga blodbristtabletterna...
man mår inte direkt prima av dom...

nu ska vi gå o sova är uppe hos rickard <3 just nu!
börjar ju inte förens 2 imorgon :)

puss & godnatt
kinen

 
bara för att jag saknar dej! <3


mina 2 favoriter med på samma bild <3


Kommentarer
Postat av: Nina

Glömde...ha inte för bråttom, fundera både en och två gånger.

Hur går de me spruta då?? Blir de nåt?? Hoppas vi hinner surra lite när jag kommer.

Kramen

2010-09-21 @ 08:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0