mys:)

åkte upp till rickard igår kväll men körde vilse...
skulle ha kört av vid älvsjö men hamnade i huddinge
vid nå JÄVLA industri område.....
men efter att rickard försökte guida mig i 45 min 
så hittade jag dit tillslut :P
åkte från gnesta 22 men kom inte fram förens 23:45.....
jätte mysigt va de o åka upp så de va värt o åka vilse :P
tack sötnos för en jätte mysig natt! <3
men hemvägen hittade jag o de blev även en tripp in till IKEA :D
skulle kunna åka upp dit varje dag älskar o gå där uppe :)

nu sitter jag på jobbet o ska jobba natt!
slutar imorgon halv 11 sen är jag ledig fre,lör o söndag:D 
börjar inte förens 11 på måndag o 4 timmars möte på tis o ledig onsdag :P
ska bli skönt me lite ledighet igen :P

kommer komma upp bilder ev imorgon på min ny friserade katt (pipen)
o min nya klippning + färgning! (har inte sladden till mobilen me mig)

längar tills imorgon när min sötnos kommer hem till mig o ska få sina presenter:)
han fyller ju år på fredag:) <3

nu blir de o inta kudden!
puss o godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Håll dig vaken du....

Ska bli kul å sin din nya frisyr. Hoppas allt flyter på å att de inte är någe speciellt.

Ska bli kul å komma ner, de var ju ett tag sen.

Är de nåt som ska fyllas på i garderoben??????

Ha gott, kram

2010-09-01 @ 22:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0