bilder :) <3

jag i sommras :)
jag o Rickard hemma hos marie :)
vill vara solbränd året om :P <3
jossan är lycklig :D
jag o anna på maries balkong :)
Rickard va väldigt nöjd efter att ha sålt ett e-on abonnemang till mig :P <3
grillning på G :)
jag o rickard igen <3
svarta naglar fick de bli :P
så här ligger pipen o leah nästan varje dag :) mys <3
nyklippt :)
jag o lilla kissen <3
en nyklippt pipen :P hon va inte så tjock som jag trodde :P <3
mys i soffan :) <3
pipen myste oxå i soffan :) <3
o lillan oxå så hade alla mina bebisar i soffan :) <3
jobbar natt i natt o slutar halv 11 imorgon :)
är jätte sugen på o festa imorgon så vi får se va som händer :P
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0