valborg 2010 :D

dagen började me en tripp till malmö ToR:)
sen kom jag hem me tåget vid 7 o gick o handlade lite mat till mig o emma:)
började me maten på en gång båda va skiit hungriga!
efter de så kom roger o rickard över o förade lite:)
sen bar de av till hotellet.. de va roligt även fast de inte va så mycke folk;P
de blev lite efterfest hemma hos mig:)

på lördagen så åkte jag till eskilstuna o hämtade min lilla pärla!:)
lise o hennes kille kom o hämtade mig vid stationen o skjutade mig
hem till dom som hade bilen! "jätte gulligt av er":)
åkte förbi jula på en gång för o köpa en ny stereo:P
så lises gulliga killle instalerade den på plats utan för jula:D
så jag hade bra musik när jagåkte hem:)
 
skulle ha festat på lördagen oxå men va lite små sliten o mycke trött...
så jag somnade på soffan till en film istället:)

igår så va jag o avis i nylöping o shoppade lite kläder till kryssningen
den 14 maj:D så jag hittade en jätte gullig klänning som jag ska ha:)
efter de åkte vi till citygross o handlade lite mat!
åkte sen hem till gnesta o då kom jossan enelie o steffi över o
snackade lite skit:) emelie jag o jossan o emelies hund åkte
ut till klämmingen o fikade lite i solen:) myyysigt:)
på kvällen blev de film o onyttigt me steffi:)

nu jobbar jag natt o slutar imorgon vid 1:)
då kanske jag ska leka me emma:)

Puss & Kram


min lilla pärla:D


så här bra blev köket:)


jag på valborg!


jag lovade emma vid ett svagt tillfälle o shota...


Kommentarer
Postat av: Tommy

Vilken fet och härlig hy Richard har :)

2010-05-20 @ 22:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0