seg helg!!

va ju på ikea i fredags o köpte en massa fina saker bla:

denna fiina spegel:)


dom röda lådorna som ska vara i min nya bokhylla som kommer den 12 april;)

o sen lite andra saker som jag har fixat/köpt men inte från ikea!


tyckte den passade hemma hos mig:)


satte upp några saker på väggen:)


spegeln va ju vit från början men målade om den till svart!:)
o pipen fick vara me på ett hörn oxå:P

mådde lite konstigt i fredgas tror jag hade dåligt blodsocker eller nått..
vi va hemma igen vid 7 o då packade jag upp mina nya saker o sen
la jag mig o kollade på en film!

sen på lördagen så började dagen me jobb mellan 10-19
hade tänkt o parta lite men emma messade på dagen o frågade
om jag ville hämta dom i södertälje på natten!
så jag hämtade pappas bil direkt när jag slutade!
han sova 2 timmar innan de va dax att gå upp så jag va i s-tälje
vid kvart över 2 o va hemma igen vid halv 5!
sen va de jobb igen mellam 10- halv 11 imorgon:)
så man är lite små seg även fast man inte va o festa:)

sista jobbpasset sen är de påsklov som gäller!
de ska bli skönt kan jag lova!
kanske hinner fixa de sista hemma:)

nu ska jag göra mig ordning för o sussa!
godnatt på er:)
PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0