LÅÅÅÅNG LEDIG:D:D

känns helt underbart:):):)
igår va jag bara hemma o pysslade en massa:)
satte upp lite tavlor o gjorde om en tavla:)
längar tills min nya bokhylla kommer, då är de sista på plats:)
gick hem till mamma o johnny igår för o hämta moppen...
MEN batteriet är helt paj.. så måste köpa nytt........
så de blir o cykla ett tag framöver!!
idag iaf så fick jag sova till 9:) så sköönt!
nu blir de o plocka lite här hemma o sen vid 1 ska
jag möta lise vid rullen för en fika!
funderar på att gå o sola!
känner sig ju som en blekfis!:P
har förövrigt gått från 64,3 kg ner till 59,7:D
grattis till patricia som fick sin lilla tjej igår kväll:)
ha en bra dag!
puss & kram
jag från nyår som va! vill använda klänningen men när kan man ha den??
(där har ni spegeln när den va vit :P)

Kommentarer
Postat av: Mamsilainen

Jag såg henne först ........ Tihihi

2010-03-31 @ 16:06:13
URL: http://mamsilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0