kan ju säga en sak....

har sån JÄVLA träningsvärk efter igår....
ont i vaderna låret rumpan.....
och i fingrarna..
men har hunnit packa upp en del iaf:)
6 banan kartonger av 18
o 4 IKEA påsar av 7:)
så de är pågång iaf! men kan ju inte packa
upp för mycke för då har ju jag o mamma ingenting
o göra på lördag..;)
men funderar på om man skulle ta en tripp upp till
södertälje antingen på lördag eller på söndag! 
har inte bestämmt mig ännu:)
kanske tillomed blir att man åker till heron o kollar bio!
nån som vill haka på??:)

idag börjar mitt favorit program DESPERATE HOUSE WIFES!!!
så då sitter jag bänkad framför tvn kan jag säga:)

är ju ledig imorgon så då ska jag bort till lägenheten o fixa lite:)

PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: @nn@

Å ja vill på bio jätte gärna vad vill du se???

2010-03-03 @ 00:00:26
Postat av: Sandra

DESPERATE HOUSE WIFES :) så guld :) visst är de säsong sex som visas nu på 5:an?

jag har alla från börjar :) säg till om du vill låna :)

2010-03-03 @ 17:49:18
Postat av: kinen

ja de är de: har alla dom andra oxå:) DH äger:D du har inga andra boxar?? tex one tree hill säsong 6?:)

2010-03-05 @ 20:35:35
URL: http://kinens.blogg.se/
Postat av: Sandra

nej tyvärr så har jag inte de..... jo alla gilmore girls har jag, försöker start upp one three hill men har bara kommit till säsong 2 och satsat mer på DH fakitskt... åååh så spännande finns inget bättre xD

2010-03-05 @ 22:14:27
URL: http://sandrasblogg.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0