idag flyttar jag saker:):):):)

fick nycklarna igår vid halv 4::):):):) super glad!
men när jag gick runt o kollade på alla väggar så
va de välldigt mycke håål speciellt i vardagsrummet....
så ska kolla ordentligt idag sen ska jag ringa hyresvärden
o kolla om han betalar för en omtapetsering,
får de ser förjävligt ut...

naturligtvis ska de ju vara klass 1 varning idag när man ska flytta!
 men men de ska väl gå ändå:)
pappa ringde o väckte mig 10 min innan klockan skulle ringa!
men de gör ju ingenting får ju låna hans bil så;)
ska väl äta lite frukost snart sen blir de å hämta bilen!

ska bli jätte spännade o flytta! o framför allt o bo själv:)
(eller me avis):D:D:D:D de kommer bli roligt:)
är lite orolig för hur pipen kommer reagera men hon
vänjer sig nog i slutändan! hon har ju gjort de 1 gång iaf:P
hennes favorit är ju inte direkt o åka bil....

mina bebisar:) ni är mina favoriter:)


PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0