nu är de nära..

på tisdag nästa vecka går jag på låång ledighet:)
ska bli riktigt sköööönt o vara ledig i 2 månader:)
har lite saker in planerat:

skarasommarland
ullared
ev. sista minuten nån stans
sola
bada
festa en massa
malmamarknaden
umgås me mina underbara vänner:)
o själv klart bara ta de lungt!:P

nu idag så har jag varit uppe i södertälje o kollat på
när emma tog studenten! grattis på dej stumpan:)
sen va de motagningen hemma hos mamma o johnny
där de bjöds på masssor me smörgåstårta o kladdkaka:)
sååå mumsigt så:) så tack för god mat!

nu är jag på jobbet o jobbar natt tills imogon vid 12:)
sen halv 10 imorgon så ska jag till sjukgymnasten...

historien kommer nu:

de va ju gnestadagen nu i helgen som va..
och jag började väl dricka i fredags vid 6
sen kom grannarna över o då började vi grilla massa gott:)
fick sen för oss att gå ner till tivolit o kolla läget!
o väl där så vimlade de av poliser som tog hand om små barn som va lite onyktra!
men ungdomsgården va oxå där o hade sumobrottnings dräkter me sig!
för att ungdomar skulle ha de lite roligt!
men jag o lise fick den brillanta iden att vi oxå skulle prova,
men de va bara de att dräkten va lite väl STOR för mig
efter som jag inte är så lång..
men vi började brottas iaf o de slutade me att jag for ner
i backen 2 gånger me bakhuvet rakt ner i marken me en jäkla smäll..
hade ju lite ont i huvet men de va ingen fara..
sen på lördagen så började vi dagen me o dricka lite så man han
 väl inte känna efter riktigt....
men på söndagen när jag vaknade hade jag jätte ont i nacken
o va stel som en pinne.. så jag ringde sjukvårdsupplysningen
o bad om råd hur jag skulle göra..
jag blev kopplad till vårdcentralen i nyköping o fick en akuttid halv 6..
så de va ju bara o åka in! min gooa mamma ställde upp o skjutsade mig!<3
pratade me doktorn o han skickar mig vidare upp till rönkten...
men bilderna visade ingenting men kändes bra o kolla upp de iaf!
men jag fick rådet att söka upp sjukgymnasten i gnesta på måndagen!
o de gjorde jag men dom hade ingen tid förens imorgon vid halv 10!

så nu har ni fått den historien:P

gillar doktorns kommentar
 "du va nog den mista sumobrottaren jag har sett" hahahahhaha

men helgenh i helhet va kanon är jätte nöjd:)


puss & kram


Kommentarer
Postat av: Nina

De va som. Har du även tagit semester från Bloggen??

Kram

2010-06-21 @ 13:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0