kom på en sak!:)

det här är första året som jag är fast anställd:)
å de känns jätte bra! första året med betalt över sommaren;)
ska kanske jobba några veckor i sommar, så man verkligen tar
vara på ledigheten! förra året så hade jag inga pengar över sommaren
 o conny hade ingen semester! men de är så skönt o slippa tänka på
om man ska skaffa sig extra jobb nån annan stans! om jag ska jobba
några veckor så blir de på skolan! så skönt o vara på ett o samma ställe!
å de är ju inte helt fel o få lite extra pengar över sommaren! de är ju då
de går som mest pengar! kommer ihåg förra sommaren.. hade räknat me o
få en massa pengar i juni som skulle räcka i både juni o juli men när jag
öppnande lönekuveret så va de knappt 8 tusen o de räcker ju garanterat inte...
så conny va jätte gullig o stog för hela hyran själv, hade inte han gjort
de vet jag inte vad jag skulle ha gjort! så hoppas verkligen att
denna sommar blir en guldgruva! skulle vara så skönt o inte behöva tänka:
"undrar om jag har pengar då.."

nehe ta sig i kragen o damsuga o tvätta lite!:)

ha en bra dag gott folk!
puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0