jaaaaaaaaaa!!!!!!

äntligen så fixade jag teorin!!
57 rätt av 65 (70) möjliga!
så de känns skiiit skönt! jag va ganska säker
på att jag skulle klara de när jag satt där men man
vet ju aldrig! o sen när jag tröck på knappen
"avsluta prov" så står de GODKÄNT!!!!
ni anar inte hur skönt de va!!
men än har jag inge körkort! uppkörningen väntar
runt hörnet! hoppas jag klarar den på första så
jag slipper göra om teorin!
ska försöka köra så mycke som de bara går innan
jag ska iväg till körskolan igen!!
måste ta 3 lektioner till sen kommer jag
förhoppningsvis o klara de!
så håll alla tummar som går för att jag
ska greja de oxå!:P
nehe gå o göra sig iordninig o gå o lägga sig!
man ska ju som sagt upp tidigt imorgon!

ha de så bra alla sööta!
puss & kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet när det gäller<3

2010-01-26 @ 08:57:43
Postat av: Mormor

2010-01-26 @ 12:26:20
Postat av: Anonym

Älskling du är bäst!



Självklart fixar du körningen.



Kramar från Mormor o Morfar!!!!

2010-01-26 @ 12:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0