halv ledig dag:)

vaknade för en stund sen.. är själv i huset just nu! dom andra
åkte till halkbanan imorse, men efter som jag har gjort den så
blev jag ledig halva dagen! ska ha risk 1:an vid halv 3 i eftermiddag!
så man har ända fram till halv 3 o plugga:)
va så jäkla slut igår efter alla körningar o pluggande..
kommer vara så jäkla glad när/om de här är över!
imorgon hade jag en dubbel lektion vid halv 12,
o sen en enkel vid halv 4! va o kollade igår vart vi kommer
köra upp i från! o de är vid bilprovningen i flen! vart skit nervös!

måste säga att de känns lite segt o stanna kvar över helgen men jag
vet att jag inte kommer plugga så mycke om jag är hemma!
o eftersom jag har svårt för teorin så kanske de är bäst o plugga
så mycke som möjligt när man är här!

funderar på o äta lite frukost o göra sig iordning o gå ner o
sätta sig vid en dator o göra några prov!

PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0