go kväll;)

har precis kommit upp till lägenheten, har suttit o gjort 2 test prov
på datan.. gick sådär.. 52 rätt av 70 men ändå underkänd...:(
tror man måste ha 62 rätt för o bli godkänd!
imorgon ska jag försöka plugga som faaan.
har inte körning förens halv 12 o då har jag en dubbel
så jag har ju hela förmiddagen på mig att plugga!
känns lite sådär inför teorin måste jag säga..
känner sig ju inte direkt jätte pepppad.. skrivit ¨
5 gånger innan o kuggat alla men man får 
väl säga att 6:e gången gillt:P
nehe kolla andra avenyn sen sova lite kanske!
god nattg på er!
puss & kram 


Kommentarer
Postat av: Nina

Det går bra

Tror på dig

Kram

2010-01-20 @ 21:31:28
Postat av: Emma Jakobsson

bara att köra på. jag gjorde min 100 prov om dagen om inte mera.. lika bra att bara köra än att göra något prov då och då, det är mer än du tror. typ 10 saker du ska få till grön.. :P så de är bara göra prov efter prov tills du klarar de. Dom brys sig ju inte hur många gånger du göra proven utan bara att dom e gröna.. LYCKA TILL! <3

2010-01-21 @ 13:48:36
URL: http://finest.se/emmuu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0