:(

har precis kört en dubbellektion.....
landsvägskörningen gick ganska bra men sen när vi skulle in
i stan igen så gick ingenting... hade 3:an in i korsningar,
släppte koppligen när 1:an va i osv..... FAAN blir såå irriterad på mig själv.....
jag kan fan köra som man ska men varför gör jag inte de??????
tränade även på o parkera iolika parkeringsfickor o de gick hyfsat bra iaf!
så de kändes väl bra! ska ut o köra igen vid 15:40 så då skulle
vi komplitera o repitera lite olika saker så de sitter! känns ju så illa
att de inte går så bra me tanke på att flen inte är en så stor stad
me en massa konsiga korsningar rölysen m.m så de borde ju
vara jätte lätt o köra här men men.....
kommer nog att satsa mer på körningen idag o imorgon än på teroin,
för att jag har bara 3 lektioner kvar o sen har jag hela helgen
på mig att plugga arslet av mig så den sitter..
känns bättre att man kan bevisa för läraren att man kan köra,
o att de mesa av teorin sitter än att de skulle vara tvärtom...
jaja måste väl sätta mig me boken en stund innna de är dax att köra igen!

PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: Nina

Hejja

Det blir alltid på något sätt mycket svårare och krångligare när det liksom ska göras typ på riktigt du vet. Allt man kan blir det problem med när det är testen...

Men ta de easy, du fixar det.

Håller fortfarande alla mina böjbara leder för dig. Kramen

2010-01-22 @ 08:52:03
Postat av: Emma Jakobsson

Alla gör fel och kör fel hela tiden gullan. Men du får inte haka upp dig på det, gå in med positiv inställning och tänk att de är as kul att köra än att istället vara arg och tänka att du måste köra bättre.. you gonna make it baby! I know it! :) <3



2010-01-22 @ 09:19:21
URL: http://finest.se/emmuu
Postat av: Mormor

Älskade Kinen!



Du kan det vet både du o jag o morfar. Sluta stressa o se möjligheterna istället. Varva ner o konsentrera dej, så blir allt mycket bättre.

Vi älskar dej o tror på dej. Kramar i massor från Mormor o Morfar!!!!!!!

2010-01-22 @ 13:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0