nu räknar jag timmar...

pratade me hon som har lägenheten o hon flyttar IDAG o flytt
städar IMORGON så imorgon kväll får jag nycklarna!
känns overkligt att de är så nära nu!
men de ska bli skönt o slippa bo i flyttkartonger..
ska ju låna pappas bil på måndag o köra massor me saker!
sen går ju osm sagt stora flyttlasset om EN vecka:D:D
har packat nästa allt nu! de är bara saker som man
använder dagligen som är kvar!

igår så va jag me jossan hela dagen! så mysigt så:)
sen på kvällen så satt jag hemma o drack lite me conny
o raggarn, sen vid halv 12 så mötte jag upp en massa tjejor
o gick till hoteller....
de va nog den tråkigaste kvällen jag varit me om.....
så JÄVLA dålig musik...
sen hade jag JÄTTE ont i magen så de gjorde väl inte saken
bättre kanske... men de va roligt folk som va ute iaf!:)

idag då så ska jag hem till min kusin som fyller 18 år :)
så min syter emma skulle hämta mig efter 5:)

nu ska jag göra mig i ordning o gå ner på gnesta!

ha en trevlig lördag på er!
puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0