nu har jag äntligen sportlov:)

nu har jag äntligen sportlov:) ska bli skönt o
få vara lite ledig nu! har haft lite mycke o tänka på dom
senaste dagarna! men nu börjar de kännas bättre!
de är ju bara 8 dagar kvar tills jag får nycklarna:)
sen är de 14 dagar kvar tills jag bor i nya lägenheten:)
längtar faktist ganska mycke nu!
jag o mamma va inne o kollade tapeter i torsdags:)
de kommer bli så fiint när de är klart!:)

skulle ju ha åkt till IKEA idag men vi hoppade de pga
de dåliga vädret.... men kommer troligtvis åka i veckan istället!:)

igår så va jag o fikade me min vän anne de va så trevligt så!:)
sen gjorde jag ankan o madde sällskap när ankan skulle gadda sig!;)

efter de blev de o provsmaka några nyheter!
först blev de dom nya shlager chipsen!
dom va helt okej men va välldgt lika "hjärtan" chipsen!

sen blev de dom nya ballerina kakorna me kladdkaka!
skiit goda va dom när man doppade i mjölk;)


nu blir de o äta lite frukost den ner på gnesta för o hämta lite
fler tidningar för o packa lite mera saker:)

PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0