idag gäller de:)

nu är de verkligen bara några timmar kvar:)
kommer få nycklarna ikväll;)
de är fortfarande 5 dagar kvar tills jag flyttar in i lägenheten men
de känns bra o få nycklarna idag iaf:)

igår va vi hemma hos philip som fyllde 18 år för nån månad sen!
de va jätte roligt o träffa alla igen! de va ett tag sen :)
vi vart bjudna på wook me ris och en jätte god prinsesstårta:)
mummmma:) tack för igår underbara ni:)


saknar dej emmma.. de va jätte länge sen vi sågs o pratade en massa!
Ändring på de tycker jag! <3<3<3


mina tankar går till min kusin som va me om ett rånförskök
på ica maxi igår! vill bara att du ska veta att jag tänker på dej <3<3
finns såna jävla idiotiska  människor, att man bara kan komma på tanken...
dom förstör så jävla mycke mer än va dom tror.....

puss & kram


Kommentarer
Postat av: Emma Jakobsson

Min bästa bästa vän, om du visste hur tacksam jag är över att ha dig som vän! Med dig har jag kul, jag kan prata om precis vad jag vill med dig & du ställer alltid upp! Du är så otroligt bra. Vi träffades under en kort varsel, blev vänner och du är nu den närmsta vännen som jag säger allt till.

Tusen tack Kinus, PUSS! <3<3

2010-03-17 @ 23:25:30
URL: http://finest.se/emmuu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0