en händelserikdag;)

vaknade som sagt på jobbet imorse, har sovit jätte dåligt,
vet inte riktigt varför.. har nog fööör mycke i huvet!
men men de blir nog bra i slut ändan!

idag va jag uppe o köpte min säng!
pappa o anna skjutsade mig!
tack så mycke:) <3
o tack mamma o johnny för halva sängen:) <3
fick även en smarrig alla <3 ans dag tårta o en jätte
god fisk soppa hemma hos mamma o johnny! smaskens:)

så en sån här säng blev de:) kostade 3370:- helt ok för en säng!
2st 80 madrasser 1 tjock 160 bäddmadrass o en tunnare överst:) 

sen har jag fått tag i en soffa av en kompis syrra!
o ev några möbler av hans mamma:)
så nu känns de ganska bra!:)

har förövrigt adressändrat nu! så från o me den 1 mars
bor jag på: Mariefredsvägen 4 D 646 35 gnesta

kolla lite tv sen väntar sängen!
PUSS o GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Nina

Det snurrar på.... tänk inte för mycket

Kram

2010-02-15 @ 18:43:35
URL: http://ninaaronsson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0