en bra dag:)

började dagen med att kolla sista avsnitten på one tree hill
säsong 4! så om de är nån som har 5:an o låna mig så skulle
jag bli välldigt glad;)
sen blev de lite frukost o göra sig iordning för o gå o fika me min
käre vän lise:) de va så trevligt så!
hon frågade om jag hade gått ner i vikt.. de va ju roligt
att de såg ut så men snarare tvärt om...:P
men ska ta tagi allt me flytten o så, sen blir de träning igen:)

gick in till mamma o hon frågade om jag ville ta bilen o åka hem till
dom me lite ved, o köra bil är ju ganska roligt nu när man har körkort;)
så nu är jag hemma igen, försöker få tag i min syster men hon svarar inte:(
tänkte fråga om hon ville leka me mig ikväll??:)

förövrigt är de bara 5 dagar kvar tills jag får nycklarna till
lägenheten:) får troligt vis nycklarna redan på söndag:D

nu blir de o titta på tv o bara slappa:)

PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman, alldeles för länge sedan.. så nu har ja suttit och läst din blogg i timmar känns det som, Endå känner jag mig inte uppdaterad nog, Dags att ses snart kanske?

kram

2010-02-26 @ 22:29:00
URL: http://lindahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0