bättre sent än aldrig :)

skit kass uppdatering jag vet...
men men ska väl försöka o blogga lite mer nu!:)
först kommer lite bilder från i somras!:)
lillan ligger på en kudde som jag köpte på IKEA:)
pipen har ju sina sköna stilar:P
de nya "lilla" tillskottet i familjen:) Leah :)
jag:)
o lillan har ju oxå sina stilar:P
solade o badade i klämmingen :)
min sötnos :)
Leah va lite trött häromdan:P
lillan oxå:P
jag o rickard på min 20 års fest:)
<3

har ju börjat jobba igen efter den långa sem:)
skönt o komma in i rutiner igen o träffa alla barn:)
jobbar hela helgen som kommer slutar på söndag halv 11
o är ledig på måndag o 4 timmars möte på tisdag:)
så man blir ju ledig tillslut iaf:)
just nu gör jag inte mycke... har varit ledig idag,
åkte upp till södertälje o handlade lite mat o några
presenter till rickard som fyller år den 3/9:) <3
köpte några nagelack o en mascara till mig själv!
kollade på kläder men hittade inget som va fint...
men sen när jag kom hem så låg de ett paket från nelly
i brevlådan så kläder blev de idag iaf :P
nu blir de slappa framför tv:n o sen laga lite mat kanske:)
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0