helgen har gått fort som vanligt...

i fredags så satt jag bara hemma...
gick o la mig vid 12 o vaknade 11 på lördag morgon:)
sååå sköönt o ha sov morgon:)
sen i lördags så gick jag o avis en långpromenad!
o efter de gick vi hem till mig o satt o snacka lite skit..
sen kom mamma o hämtade oss o vi åkte o handlade pizza:9
efter de bar de hem, började dricka några cider;)
emelie kom vid typ 11 o gjorde mig sällskap:)
satt här hemma en stund sen bar de av ditt hotellet...
som förövrigt SÖG som vanligt!
efter festen blev hemma hos mig!
de va jag emelie christoffer o rickard:)
dom gick väl runt 5 typ!:P
nu ska jag göra mig i ordning o sen städa lite här hemma!
sen väntar ett natt pass på jobbet mellan 14-13 imorgon:)
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej du

Lycka till med din hemlighet... berätta sen.

Här fungerar det jättebra. Det är ju första dagen...

Hälsa alla

Stor kram från oss

2010-04-19 @ 21:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0