the voice!!

sitter nu o kollar på vakna me the voice:) stört skönt program man blir på
så bra humör när man tittar på de:)
ska snart göra iordning lite havregryns gröt me lingonsylt o mjölk!
börjar jobba kl:10! ska jobba natt! slutar imorgon vid halv 11!
men imorgon blir de party:):) hoppas de kommer mycke folk!
är lite svårt vad man ska ha på sig bara.... lucia fest.. men de blir väl
nån fin klänning eller nått!
men ikväll blir de iaf o se idol! hoppas ju på att erik vinner har gillat han
från första början så de kan bli spännande!
nu får ni lite bilder o glo på!
puss & kram


lillan hittade avis vinterjacka:)


här är pipen när hon va jätttteee liten:) hon va såå söööööt!:)


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag förstår inte varför alla väljer Erik. Kan det vara hans vackra namn.....

Själv föredrar jag Kalle. Nä, om jag ska vara ärlig så har jag inte en aning. Har faktiskt inte följt Idol denna gång. Men jag har hört Kalle en gång och det lät bra...

Ha gott och kram

2009-12-11 @ 11:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0