2,5 kg:)

nu sitter man här igen då! så nu mormor får du se nått annat än min sänggavel:D
har gått ner 2,5 kg:) super nöjd men mer ska de bli!
va hemma hos min mormor i lördags o firade min gammelmormor som fyllde 90år!
älskar dej mormor anna! <3
de va jätte mysigt me fördrink o jätte go mat! så de tackar vi för!:)

sen på kvällen i lördags så va jag, emma, avis, madde o sandra på hotellet....
de va ganska roligt när "discot" drog igång! annars va de ganska segt...

men mådde iaf skit på söndagen men åkte me mamma till tullgarns julmarknad....
o de gör jag inte om en gång till.... 50:- i parkeringsavgift o man fick parkera
på en lerig kohage me koskit plus att de hade regnat så de va blött överallt..
de va knapt nå marknadsstånd så jag o mamma köpte 4 korvar till våra karar de va de enda!

tog svininfluensan sprutan iaf förra veckan, tänkte att de va lika bra o få de gjort!
hade riktigt ont i armen kan jag säga....men inte nu längre!

ska ev till hotellet på lördag de är lucia fest! kan bli roligt!
blir väl med emma o c/o:) ;)

nehe lägger upp lite bilder så ni har nått o glo på:)
puss på er!<3


hade fredags mys me avis o emma :)
jag lagade maten o de blev baconinlindad kyckling filé med
potatis,morötter o palsternacka i ugnen med rödvinssås:)mummma!
sen blev de vitchoklads pannacotta till efterrätt!:)
vi kollade på flickan som lekte me elden, super bra va den ska upp
o se den sista filmen med mamma,johnny avis o emma på söndag!<3


jag hemma hos oss i lördags!


o ölspel blev de ju oxå:)


fick en jätte fin ros av emma i fredags:) så sööt <3


Kommentarer
Postat av: Nina

Först måste jag hålla med mormor... det blev tjatigt med din sänggavel.

Sen får jag gratulera. Underbart att du lyckats med nedgång. Men som jag sagt tidigare så tycker jag fortfarande att du är så fin och bra som du är.

Ha gott

kramar

2009-12-10 @ 08:00:50
Postat av: Mormor!!

Är så glad att läsa din blogg.Fina bilder. Kul att få se bord o stolar. Ser jättefint ut. Grattis till nedgången.

Kram Mormor

2009-12-14 @ 10:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0