trötter!

de känns som om jag har städat hela dagen... först på jobbet mellan 9-12 o sen hem. började me o kratta upp löven som legat på gräsmattan hela vintern:P sen in o damsuga, städa badrummet, tömma kattlådan. damtorka, torka golven, hämtat upp utemöblerna o ställt på altanen  o slutligen städat köket.. kan ju säga att jag är ganska mör i kroppen! men men skönt o ha de gjort! känns nästan som om allt går lättare efter som man har PÅSKLOV! så nu sitter man i soffan o kollar på troja på 1:an! gjorde black and white idag me skivad potatis o rotfrukter! smaskens kan jag ju säga att de blev:D nehe nu ska jag nog gå o göra mig iordning de blir en lång dag imorgon;) kinen säger god natt gott folk!:d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0